Ubezpieczenia Ubezpieczenia nieruchomości

Czego potrzebujesz żeby ubezpieczyć dom lub mieszkanie?

Minimum formalności 

Okazuje się, że ubezpieczenie nieruchomości może być prostsze niż myślisz. Nie musisz mieć pod ręką wielu dokumentów. Akt notarialny możesz spokojnie zostawić w szufladzie – nie będzie Ci potrzebny. Aby wystawić polisę na dom czy też mieszkanie wystarczą dane jego właściciela, czyli Imię, Nazwisko, PESEL oraz adres. 

Analiza potrzeb

Jednak dobry agent zada nieco więcej pytań. Żeby przygotować dobrą ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb, jako agenci musimy wiedzieć nieco więcej. Niech nie zdziwi Cię więc, że zapytałbym o to z kim mieszkasz, jak wykończone i wyposażone jest mieszkanie, jak wygląda Twój ogród? Najlepiej jak podczas rozmowy dasz mi szansę na to, żebym wyobraził sobie Twój Dom. Z zewnątrz jak i wewnątrz. To pozwoli na zbudowanie profilu Twoich potrzeb, a potem przeanalizujemy je już wspólnie, aby sprawdzić czy dobrze wpasowałem się w Twoje wymagania.

Szczegółowe dane

Ubezpieczyciele wymagają również pewnych informacji czysto technicznych tj. powierzchnia, rodzaj pokrycia dachowego, na którym piętrze znajduje się mieszkanie itp. Nie ma co się jednak tym przejmować, ponieważ są to w większości proste informacje. Poza tym, że służą one do wyliczenia składki, to kalkulator dzięki nim automatycznie zaproponuje sumę ubezpieczenia na podstawie danych o podobnych nieruchomościach. 

Zawarcie polisy

Jeśli zdecydujesz się na którąś z ofert, to pozostanie tylko zawrzeć umowę ubezpieczenia. Jest to bardzo prosty proces, który wymagać będzie od Ciebie jedynie posiadania adresu e-mail oraz możliwości wykonania płatności przez internet (przelew przez internet, karta płatnicza lub płatność BLIK). 

Na swój adres e-mail otrzymasz link do oferty polisy. Żeby uzyskać do niej dostęp konieczne będzie podanie numeru PESEL jako hasła. Chroni to Twoje dane osobowe, które znajdują się na ofercie. Następnie jeśli po sprawdzeniu oferty wszystko jest w porządku (warto sprawdzić, czy gdzieś nie wkradła się jakaś literówka lub inny czeski błąd) – możesz jednym kliknięciem zaakceptować ofertę i przejść do płatności. 

Nie są konieczne żadne podpisy, drukowanie, skanowanie itp. Opłacenie polisy jest równoznaczne z jej podpisaniem, co znacznie upraszcza proces. 

Po udanym opłaceniu polisy dostaniesz możliwość jej pobrania na dysk oraz zostanie wysłana w jako załącznik w wiadomości na Twój adres e-mail. 

Co dalej? 

Rozwiałem Twoje wątpliwości? A może masz więcej pytań? Daj znać w komentarzu lub wiadomości na messengerze. Sprawdź też inne formy kontaktu ze mną tutaj

Jeśli interesuje Cię temat ubezpieczenia Twojego domu lub mieszkania sprawdź inne wpisy na ten temat na blogu:

Kategoria: Ubezpieczenia nieruchomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *